Segmen : Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger, Jom Serbu!!



just simple person.. dont judge me by its cover, esehh haha :p aku buat blog ni just mluangkn msa lpang aku ja.. klau boring bleh la crita ya dak ?? hehe.. org yg menarik aku dlam mnceburkn diri dlam dunia blog ni kwan2 aku sndri.. dorg ckap best jadi aku pun try la, mmg best! haha.. aku baru lagi dlam blog ni, hope kamu semua dpat bantu aku la k  ^__^


tekan sini 4 join, bye! :)


4 org mengkritik:

sofiarti oktarina said...

dari segmen yang sama.. do komen2 entry sofia k? like blog skali tau :) heeee

Wanie Wonek said...

hye. singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan utk kamu. jgn lupa terjah blog saya ea. btw, done follow u

Unknown said...

Salam perkenalan. Dari segmen yg sama. Dah follow sini. Nanti follow blog kita ek, TQ :)
http://duniakecilkuini.blogspot.com/2011/10/lyssa-faizureen-ajak-kenali-blogger-jom.html

Nurul Amirah Anis said...

Dri segmen yg sama..Fllow awk..fllow sya kalau blm fllow..

http://belogcikamirah.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html